Sider

torsdag den 13. oktober 2011

Der var nogen, der vandt!

... i fodbold. Old news! Men det skete ligesom igen! i dag ... for dem, som jeg holdt med! STOR OPLVELSE.

For et par dage siden fik jeg endda påstået, at jeg aldrig vinder. Og indtil nu vinder mine hold heller aldrig. For jeg har ikke nogen jeg holder med. Jeg er nemlig altså ikke fodboldfan - normalervweize. Men når man sådan har nogle af sine egne elever, der sammen med de andre elever på årgangen spiller og hepper i stor stil - så blir man grebet af en stemning. Og jeg var meget fan i dag. ALTSÅ rigtig meget ... fordi de var så seje. Og da de så stod der med pokalen og medaljer og havde vundet hele molevitten, blev jeg også meget, meget stolt. Og på trods af, at jeg ikke havde gjort andet end at råbe og heppe og huje i en vis rum tid, følte jeg det ligesom om at det faktisk også var mig der vandt. Bare lidt ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...