Sider

fredag den 6. juli 2012

Bloglotteri ...

var indtil i går et ukendt ord for mig. Nu har jeg gennem den her norske blog annajohannas lært, at det betyder det samnme som giveaway. Et nyt ord i mit ordforråd og jeg har adopteret det med det samme ... For det kildrer mit sprogpedantiske sind, når de engelske ord gør deres indtog i ALT. (og med en engelsk mand i huset, som har givet op med det danske, er der nok engelsk i mit liv i forvejen.)
Samtidig kommer jeg også ud over et helt andet svært dilemma, jeg er i hver gang jeg skal skrive om giveaways. For på blogland skrives det i ét ord, men når nu engelsk retskrivning foreskriver, at det er to indviduelle ord ... så er hopper jeg helt over i det kontrollant pedantiske hjørne og kan slet ikke komme ud igen! Og det der kontrollant pedantiske hjørne er røvsygt og slet ikke noget jeg selv eller andre mennesker gider i længden.
Det her gider jeg dog gerne ;-) Bloglotteri i blogland:

                                          

2 kommentarer:

  1. Jamen du har da ret- det er da et meget feder ord- det skal jeg da også skrive fremover- glæder mig til at følge din blog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa, det er altså et skønt ord! Glæder mig også til at følge din blog og ikke mindst vente i spænding på om den der sammenfaldende fødselsdag giver bonuseffekt på held-o-meteret!!!

      Slet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...