Sider

torsdag den 6. september 2012

Mit gode humør ...

Er tilbage igen! Jeg ved det! Det er ikke bare noget jeg kan "mærke".
Beviser? Jo, da ... For når man seriøst har smil og kys tilovers for sin mand, der glad og veludhvilet vågner og siger "ej, hvor sover Lola godt" når man selv kun har tilkæmpet sig søvn mellem kl 03 - 06, fordi man lige skulle hygge, putte, kramme, amme og lulle med hende den lækre, der helst ville sove der - i mine lange arme - indtil det var blevet så meget nat, at jeg var lettere omtumlet og meget TRÆT.
... Og man så hverken hvæser, bider eller kradser af ren og skær arrigskab. SÅ har man altså BEVISER ... Jeg er ikke længere en sindsyg hormonella, der ikke engang kan holde mig selv ud.
At jeg så også kan se at det jeg har fået i stedet for er dobbelt op på love i 5te potens og et fantastisk humør! Det var vist mere end jeg havde turde håbe på for bare 2 dage siden ... Da jeg var midt i mine veer og havde dobbelt op på NU ER DET NOK og HVAD HAR JEG DOG RODET MIG UD I!?!?

Men så kom hende Lola og jeg kan ikke noget andet end at være 100 procent ...


- Tilfreds! Føler nok nærmest, at vi kan vædde på ... at jeg ER sparket i røven af et lykkehjul!

PSSST ... Tusind tak for alle de søde kommentarer fra sidste indlæg ;-)


5 kommentarer:

  1. DEJLIGT med SKØNT på, fantastiske dig!! Du fortjener det sgu!!

    SvarSlet
  2. Fantastisk indlæg:-) Dejligt at du har så meget overskud - det er genialt at man nærmest kører igennem på lykkefølelse de første tre måneder.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det altså - især når man så er kommet over på den "anden" side (og græsset er altså noget grønnere ...). ;-)

      Slet
  3. øj- hvor godt at høre- utroligt hvordan de der efterfødselshormoner også kan løfte humøret :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er hun dejlig. Du er velkommen til at kigge forbi min blog, hvor jeg i øjeblikket har gang i 4 give aways.

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...