Sider

fredag den 16. november 2012

Fredags status ...

I dag blev dagen, hvor jeg:

- Nåede at indse, at jeg nok burde tage mig lidt at vores vasketøjsbunke, da den nu nåede mig til brystet. (hvorfor er der ikke nogen, der ligesom havde advaret mutti-fit her om at noget af det værste ved at have 3 børn er mængden af vasketøj?)

- fandt ud af at jeg ALDRIG får den tid tilbage, hvor jeg ikke var bange for noget og turede bekymringsfrit rundt i livet. NU er jeg bange for ALT (altså alt der kan være potentielt farligt for et af mine børn) Og at være bange for ALT er langt værre end den vasketøjsbunke, der når én til brystet, fordi jeg momentalt hele tiden skal bruge tid på mentalt at sidde med hovedet nede mellem mine ben og trække vejret L-A-N-G-S-O-M-T, mens jeg messer at-det-helt-sikkert-går-over-igen. hvad hedder sådan noget selvterapi?

- Endelig fik brokket mig til den rette person over at priserne ALTID er forkerte i Fakta, som desværre er det supermarked, der bare ER den nemmeste indkøbsmulighed målt i afstand fra der hvor vi bor. YAY -forløsning!

- grinede langt og længe over Wullf Morgenthalers kogebogskoncept. Billedet er lånt her



- endelig besluttede mig for at jeg for fremtiden vil melde mig fra som fast læser på de blogs, hvor der er sponsorede indlæg, som blot handler om ren promovering af et eller andet som bloggeren har fået gratis for at lave indlægget. øv!  Jeg kan for så vidt godt lide bloglotterier, men når jeg skal sidde og se på billeder og "det her min holdning" men blev ikke skrevet, hvis ikke jeg havde fået noget i nakken for det, så bliver jeg sådan lidt indædt. Jeg har spurgt mig selv, hvorfor jeg skal være på tværs, men kommer kun frem til at jeg nyder blogland og "rigtige indlæg" lidt for meget til at gide det andet ... og så snakker vi ikke mere om det? har jeg lige sprunget end bombe?

- kunne varme mig ved at ældstesønnen for første gang i sine 7 leveår frivilligt tegnede en tegning til mig ...(så forsvinder alle andre tanker og verden bliver meget dejlig, fordi ens børn er så skide dejlige!) 





1 kommentar:

  1. Jeg forstår godt dine tanker og samtidigt må jeg bare sige at et liv levet efter frygt hurtigt bliver begrænset mere end det bør. Spring ud i det og tag nogle overvejede chancer :-) man får ikke flere dage lagt til livet ved at bekymre sig ;-) Jeg vil da sige at jeg fristes af de sponsorede give aways, for ville da gerne selv have ting gratis...men der er også lang vej fra sponsorerede give aways og sponsorerede indlæg...

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...