Sider

torsdag den 10. januar 2013

Upcycled - første projekt



Jeg havde på et tidspunkt fået for vane liiiiige at tjekke hylden i genbrugen ud for broderier, når jeg nu alligevel var der. På den måde har jeg nu fået opbygget et større lager af broderier, jeg ikke rigtig har fået brugt til så meget endnu andet end en suttesnor til Lola.
Resten af den broderede løber er blevet til et par ophæng til barnevognen, som er lavet lidt længere end suttesnoren, så Lola kan nå det legetøj der hænger deri - dvs. en rengjort og sleben gardinring, som er yndlingstingen lige nu.

1 kommentar:

  1. Fin idé med gribetingen... og ja man kan godt komme til bare at måtte eje noget fra genbrug... jeg tror jeg har 30 tørklæder som bare har fint stof i sig... og udover at lave dem til net, så ligger de bare og venter... men broderier har jeg set lavet til betrukne knapper, indgå i mobiletui, være.dele af kaffevarmere, puder, skuldertasker, pc tasker osv osv...

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...