Sider

lørdag den 16. marts 2013

Lillesøster og katten og 11/52

Det er dem, det er værst at undvære i næsten 3 uger. For mens jeg og Lola er i San Francisco skal drengene med deres far og Onkel på tur til Spanien. Min mand og jeg mødte hinanden, da vi begge boede i Spanien og det er lidt vemodigt at drengenes første rigtige minde - fra det sted (ja, de skal faktisk bo i vores gamle fælles hjem) bliver uden mig ... Men når det så er sagt, så kan jeg jo alligevel tale lidt med om deres oplevelser, når de kommer hjem.
Jeg kommer til at savne dem - "herrene" i mit liv. Men Især det at børnene er samlet. Deres latter og deres livslyst. Lykken, der kigger forbi, når man mindst venter det. Momenter, hvor lykken ligger lige dér for fødderne af én. Den anden dag fangede jeg sådan et moment i hængekøjen i udestuen i et solrigt øjeblik.


Posted via DraftCraft app

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...