Sider

mandag den 1. april 2013

San Francisco

Jeg elsker den by! BUM. Saa er det sagt. Vi har boet paa verdens hyggeligste hotel lige midt i byen. Vi har spist os en pukkel til og shoppet os ihjel. Vi har travet vores ben og hofter sanseloese. Vi har ogsaa glemt en taske og tilmed faaet den tilbage igen. Vi har vaeret alle steder og ingen steder. - vi har faaet lige tilpas, for tiden er floejet afsted.




I den kommende weekend gaar turen sydpaa til Monterey inden Lola og jeg rejser tilbage tirsdag. Der skulle vaere usandsynligt smukt. Det glaeder jeg mig til at opleve. Jeg glaeder mig dog ogsaa til at se mine drenge snart. Mit hjerte bloeder en del efter dem og min mand. Jeg elsker at vaere her, men jeg savner dem noget saa vederstyggeligt. Det er allermest maerkeligt ikke at have dem at dele alle de sjove og skoenne oplevelser med. Naeste gang SKAL de altsaa med. Det har jeg lige bestemt. Tror ikke at de kommer til at saette sig imod.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...